• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Garmin Instinct 2X Solar Tactical

Svävaren

Basic
Pris
2900
Returpolicy
Inom 24h, på köparens bekostnad
Bilder Skickat
  1. Ja
Historik
Köpt av mig via annan forumanvändare tidigt 2024, uppfattar att jag är andra ägaren. Klickar tyvärr inte med klockan, därav försäljningen.

Skick
Enbart provad av mig, finns visst litet slitage på bandet, men i övrigt utan anmärkning. Hänvisar till bilderna och skickar gärna fler om så önskas.

I och med solladdningen så kan man få nästintill obegränsad batteritid. Detta beror såklart på hur hårt ni använder klockan, men kan vara värt att beakta som ett stort plus i kanten.

Tillbehör
Kartong samt laddkabel medföljer såklart.

Pris
Nypris ca 4500kr vid kontroll idag, varav jag anser att satt pris är en god affär med hänsyn till skicket. Kan finnas viss vingelmån om det läggs fram på ett artigt sätt.

Frakt
Kan skickas på köparens bekostnad, metod enligt överenskommelse.

Varmt tack till Klocksnack för möjligheten att samlas kring ett gemensamt intresse, samt för annonsmöjligheten.

Väl mött!

Bilder
IMG_2849.jpeg
IMG_2848.jpeg
IMG_2847.jpeg
IMG_2850.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp