LI0N
Silver
Det var som fan!Såg den på Bergströms i Malmö i maj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var som fan!Såg den på Bergströms i Malmö i maj.
Allt finns ju att få tag på.Tänkte åka dit och prova lyckan i december om de skulle råka ha en exp 2 inne. Vid lokala AD:n vet de inte ens tillgängligheten, för några månader sedan pratade de om 1.5 år.
Haha wtf? 1,5 år lol. Den finns inne hos olika AD. Ring runtTänkte åka dit och prova lyckan i december om de skulle råka ha en exp 2 inne. Vid lokala AD:n vet de inte ens tillgängligheten, för några månader sedan pratade de om 1.5 år.
Allt finns ju att få tag på.
Explorer 2 kostar ju så vitt jag vet inte ens över list på begmarknaden. Bara att köpa.![]()
Ring nymans. Har för mig de hade inne förra veckan.Förstås men planen är nog att köpa en splitterny och då är det AD som gäller![]()
Tror inte det är ett problem heller om jag ska vara ärlig. Men då är det ju såklart listpris som gäller.Förstås men planen är nog att köpa en splitterny och då är det AD som gäller![]()
Haha wtf? 1,5 år lol. Den finns inne hos olika AD. Ring runt
Ring nymans. Har för mig de hade inne förra veckan.
Tror inte det är ett problem heller om jag ska vara ärlig. Men då är det ju såklart listpris som gäller.
De roliga klockorna..Blev också förvånad först, men det kan eventuellt komma något gott ur det hela, då Gassan inte kör kösystem på klockor, och därmed kanske det finns fler rolika klockor i skyltfönstren. Det som får mig att tvivla på detta är att det fortfarande kommer vara en lönsam deal för många att köpa t.ex. en sub på Schiphol för att direkt sälja vidare, så de roliga klockorna kanske snipe:as upp i alla fall. Den som lever får se. Jag kan återkomma med en rapport tisdag nästa vecka!
Rättelse: de tråkiga stålklockorna som alla vill ha.De roliga klockorna..![]()
Förstås men planen är nog att köpa en splitterny och då är det AD som gäller![]()
Då låter det som att det hänger ihop med direktivet alla Rolex-ADs fått från Rolex att allt ska säljas till list.Detta ska tydligen bara gälla Rolex och inte övriga märken
Då låter det som att det hänger ihop med direktivet alla Rolex-ADs fått från Rolex att allt ska säljas till list.
Vilket kan vara en rätt naturlig förklaring med tanke på hur mycket guld gråhandlarna verkar kunna tälja för tillfället.Då låter det som att det hänger ihop med direktivet alla Rolex-ADs fått från Rolex att allt ska säljas till list.
Frågade faktiskt inte, var lite stressad så jag blev mest förvånad och sprang till gaten senSom någon nämde så gällde dealen alla klockor inte bara Rolex. (Köpte min Speedmaster till bra pris där t.ex.)
Jag är också väldigt nyfiken på om det gavs någon förklaring/motivering till varför det ändras?
Ping @MissDatejust
Tveksamt, fanns inte mycket att välja på hos Gassan inne i Amsterdam heller.Kanske större chans att det finns något inne när man är där. Ska dit den 23:e juli.
Ok, synd. Men det finns ju öl också!Tveksamt, fanns inte mycket att välja på hos Gassan inne i Amsterdam heller.
Öl är ett säkert kortOk, synd. Men det finns ju öl också!
Du kan ringa och kolla med butikenFinns det någon prislista från Schipol alternativt lagersaldo? Eller är det bara lotteri?![]()
Om du tänker åka och försöka klippa en daytona säger jag bara lycka till.Finns det någon prislista från Schipol alternativt lagersaldo? Eller är det bara lotteri?![]()
Prislista? Finns absolut ingen anledning till handla där om man inte får ett ”see buy fly” pris.Finns det någon prislista från Schipol alternativt lagersaldo? Eller är det bara lotteri?![]()