• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gassan Schiphol - farväl taxfree!

Jag köpte min speedy .005 där. Jag antar att det är den sortens köp som kan löna sig bra, någon mer vanligt som finns i alla butiker. Bra pris direkt utan att behöva pruta, vilket jag är så fruktansvärt dålig på :(

Har du besökt Gassan på Schiphol? Det som finns i montrarna där är exakt det som finns i Sverige. Vill man hitta något som där är väntelista på i Sverige så kan jag rekommendera Grekland, men Schiphol är ett dött lopp.
Fast man kan även ha tur att dom har en het modell inne typ Daytona i stål så dött lopp är det inte.

Finns väl inte en Rolex-handlare i världen som skulle få för sig att sälja en Daytona eller Pepsi Light till en drop in-kund.
Antingen säljs de till gråhandlare eller till en bekant och sedan delar man på vinsten.
Eller är jag så där jobbigt cynisk nu?

Finns väl inte en Rolex-handlare i världen som skulle få för sig att sälja en Daytona eller Pepsi Light till en drop in-kund.
Antingen säljs de till gråhandlare eller till en bekant och sedan delar man på vinsten.
Eller är jag så där jobbigt cynisk nu?
Läser du ovan ser du att det faktiskt händer, säkerligen inte vanligt men det händer som sagt.

Vittavlad Daytona i början av juli.
Du inser att personalen skrattar åt dig om du ens frågar om det finns en chans att en sån klocka kommer in till butiken va? Den enda förklaringen till det där är att han ställt sig på kö och valt att hämta den där när det var hans tur. Annars händer inte det, men för att sprida lite hopp så kan vi ju alla ha en ”bekant” som hämtat en Daytona där.

Jag förstår inte varför du citerar en och en, testa citera alla i samma svarsfält, spammerdeluxz!

de är svårt att få tag på klockor, lyssna på de som är där med jämna mellanrum ist..
Jag missade multicitat.
Det enda jag säger är att jag har en bekant som gick in och köpte klockan direkt över disk utan väntelista etc, är det något dom är oklart för dig

Du inser att personalen skrattar åt dig om du ens frågar om det finns en chans att en sån klocka kommer in till butiken va? Den enda förklaringen till det där är att han ställt sig på kö och valt att hämta den där när det var hans tur. Annars händer inte det, men för att sprida lite hopp så kan vi ju alla ha en ”bekant” som hämtat en Daytona där.
Varför skulle jag hitta på det?

Tillbaka
Topp