Va?Prislista? Finns absolut ingen anledning till handla där om man inte får ett ”see buy fly” pris.
Om de har en modell som det är väntelista på är det väl ett utmärkt tillfälle att handla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va?Prislista? Finns absolut ingen anledning till handla där om man inte får ett ”see buy fly” pris.
Modell som det är väntelista på? Gassan Schiphol? Jo men visst, hörde att helvetet frusit till is osvVa?
Om de har en modell som det är väntelista på är det väl ett utmärkt tillfälle att handla![]()
Avsåg väntelista i Sverige så klart, om inte det framgickModell som det är väntelista på? Gassan Schiphol? Jo men visst, hörde att helvetet frusit till is osv!
Har du besökt Gassan på Schiphol? Det som finns i montrarna där är exakt det som finns i Sverige. Vill man hitta något som där är väntelista på i Sverige så kan jag rekommendera Grekland, men Schiphol är ett dött lopp.Avsåg väntelista i Sverige så klart, om inte det framgick![]()
Fast man kan även ha tur att dom har en het modell inne typ Daytona i stål så dött lopp är det inte.Har du besökt Gassan på Schiphol? Det som finns i montrarna där är exakt det som finns i Sverige. Vill man hitta något som där är väntelista på i Sverige så kan jag rekommendera Grekland, men Schiphol är ett dött lopp.
Du ska nog se att även om de inte har en officiell kö så finns det en kö. Att tro att man kan lyckas hugga de mest populära sportstålen från Rolex därifrån är önsketänkande.Fast man kan även ha tur att dom har en het modell inne typ Daytona i stål så dött lopp är det inte.
Passerar en hel del folk där från KS varje vecka, har inte hört någon som plockat ut något speciellt där (möjligen nån gång för länge sedan men inte i rimlig närtid).Fast man kan även ha tur att dom har en het modell inne typ Daytona i stål så dött lopp är det inte.
Har du sett en sådan modell inne? Har du hört att någon köpt en sådan modell? Känner du någon som köpt en Daytona i stål där på senaste?Fast man kan även ha tur att dom har en het modell inne typ Daytona i stål så dött lopp är det inte.
Ja en bekant till mig.Har du sett en sådan modell inne? Har du hört att någon köpt en sådan modell? Känner du någon som köpt en Daytona i stål där på senaste?
Där har du fel.Du ska nog se att även om de inte har en officiell kö så finns det en kö. Att tro att man kan lyckas hugga de mest populära sportstålen från Rolex därifrån är önsketänkande.
Ok du har inte hört, där har vi facit.Passerar en hel del folk där från KS varje vecka, har inte hört någon som plockat ut något speciellt där (möjligen nån gång för länge sedan men inte i rimlig närtid).
Jasså, berätta mer.Ja en bekant till mig.
Vad ska jag berätta?Jasså, berätta mer.
Har även varit där x antal gånger.Ok du har inte hört, där har vi facit.
Vad det var din bekanta köpte? Och när?Vad ska jag berätta?
Jag har inte köpt utan en bekant till mig förstår inte hur det skulle vara min ”önskebild”?Har även varit där x antal gånger.
Men du får ha din önskebild av det.
Vittavlad Daytona i början av juli.Vad det var din bekanta köpte? Och när?
Givetvis en kompis och inte nån på KS som jag syftade på. Kanske nån på Klockcentrum?Jag har inte köpt utan en bekant till mig förstår inte hur det skulle vara min ”önskebild”?
Förstår inte varför du käftar emot?Givetvis en kompis och inte nån på KS som jag syftade på. Kanske nån på Klockcentrum?![]()
Läser du ovan ser du att det faktiskt händer, säkerligen inte vanligt men det händer som sagt.Finns väl inte en Rolex-handlare i världen som skulle få för sig att sälja en Daytona eller Pepsi Light till en drop in-kund.
Antingen säljs de till gråhandlare eller till en bekant och sedan delar man på vinsten.
Eller är jag så där jobbigt cynisk nu?
Förstår inte varför du käftar emot?
Jag förstår inte varför du citerar en och en, testa citera alla i samma svarsfält, spammerdeluxz!Förstår inte varför du käftar emot?
Ja det är nog bäst såBe han skicka en bild på kvittot bara, då blir nog alla tysta![]()
Du inser att personalen skrattar åt dig om du ens frågar om det finns en chans att en sån klocka kommer in till butiken va? Den enda förklaringen till det där är att han ställt sig på kö och valt att hämta den där när det var hans tur. Annars händer inte det, men för att sprida lite hopp så kan vi ju alla ha en ”bekant” som hämtat en Daytona där.Vittavlad Daytona i början av juli.
Jag missade multicitat.Jag förstår inte varför du citerar en och en, testa citera alla i samma svarsfält, spammerdeluxz!
de är svårt att få tag på klockor, lyssna på de som är där med jämna mellanrum ist..
Varför skulle jag hitta på det?Du inser att personalen skrattar åt dig om du ens frågar om det finns en chans att en sån klocka kommer in till butiken va? Den enda förklaringen till det där är att han ställt sig på kö och valt att hämta den där när det var hans tur. Annars händer inte det, men för att sprida lite hopp så kan vi ju alla ha en ”bekant” som hämtat en Daytona där.
inget är väntelista, det kallas rätt plats vid rätt tidpunkt.Jag missade multicitat.
Det enda jag säger är att jag har en bekant som gick in och köpte klockan direkt över disk utan väntelista etc, är det något dom är oklart för dig
Berätta mer. Många du vet som köpt en daytona, hulk eller gmt master därifrån?Där har du fel.