Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Kolla igen blindstyreHar ni bara sportstål i Gbg?
Har ni bara sportstål i Gbg?
TackSer grymt ut! Yacht-mastern är för bra...
Men ta bort bilden som visar menyn (alltså vilket ställe ni är på).. kanske bäst så?
Nej. Kolla igen blindstyre
Vi har fisk också.
Edit: jag är inte där men vet att det finns fisk i Götlaborg.
Det finns inte en enda göteborgare som säger "Götlaborg".Vi har fisk också.
Edit: jag är inte där men vet att det finns fisk i Götlaborg.
Korrekt.Det finns inte en enda göteborgare som säger "Götlaborg".
Misstänker troll-tråd, inte en enda bratte...![]()
Det finns inte en enda göteborgare som säger "Götlaborg".
Då är du inte född och uppväxt i GBG, behövs inga fler bevis än så.Jag skrev det. Yoo!
Inga dörrvakter heller!Gtg i Göteborg och inte en enda Breitling på plats!?![]()
Kom hit med din SLA017!Då är du inte född och uppväxt i GBG, behövs inga fler bevis än så.
Går icke, är på svenneresa, men ha så kul!Kom hit med din SLA017!
Då är du inte född och uppväxt i GBG, behövs inga fler bevis än så.
Du behöver inte vara sur på mig bara för att du inte är från Göteborg, det kommer säkert gå bra för dig också. Jag vet flera bra personer som inte är från Göteborg.Det är väl snarare så att du inte förstår ironi och borde skita en gång om dagen för att inte uppträda så uppblåst.