• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Geckota BoR 20/18mm & Strapcode V-clasp 18mm

BoZ80

Guld
2-Faktor
Pris
530
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Beads of rice från Watchgecko/Geckota 20mm smalnar till 18mm. Kommer med standard raka ändar + vikta universal och jag skickar även med ett par vikta som är lite filade och bedagade.

Länken är använd ett par veckor och i bra skick men spår av användning finns såklart.
Bilderna är en del av beskrivning och önskas fler på något specifikt ska jag försöka bistå efter bästa förmåga.

Länken kostade 695kr hos Royalstraps och de vikta ändarna 5£ paret hos Watchgecko.
Mitt pris: 530kr inklusive rek eller 450kr inklusive vanligt brevporto. SÅLD!

Säljer även en Strapcode/Miltat V-clasp 18mm. Lite rejälare och med fler justeringsmöjligheter än t.ex det som medföljer länken ovan. Också använt ett par veckor med lite spår av användning som jag försökt belysa så skoningslöst som möjligt på bilderna. Kostar 27.99$ + frakt hos strapcode.
150kr inklusive vanligt brevporto. SÅLD!

Swish is King! Ingen retur eller ansvar för ej spårbara försändelser i postnords omvårdnad.

BoR:

20190919_212310.jpg

20190919_212413.jpg

20190919_213436.jpg


V-clasp:

20190919_213327.jpg

20190919_213345.jpg

20190919_213408.jpg


Tack KS för möjligheten att annonsera och ett bra forum! :)
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp