• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Geckota Ny diver Grön sunburst bezel

kalles888

Cartier
Pris
5000
Returpolicy
Ingen. Helt ny och under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Fick hem denna sjukt snygga limiterade geckotan. Grön sunburst bezel.

Tanken var att få hem denna och sälja iväg en annan.. Men nu efter fundering så ångrar jag mig gällande den andra och vill behålla den.

Geckotan är helt oanvänd. Jag har 14 dagars ångerrätt via geckota men jag tänker att jag kollar om någon här vill ha den först!

Den kostade mig totalt ca 5900:- ink frakt. För att jag ska slippa skicka iväg den till utlandet och krångla så släpper jag den för 5000:- jämt.

Lite spec om klockan.

Klassiska 40mm

Grön sunburst bezel

Safirglas med AR coating.

Guld/vita index samt visare.

200m vattentät (skruvad och signerad krona)

Skön BOR länk med bra kvalitetskänsla.
Och definitivt fin finish.

Sist min inte minst swiss made med 2824-2 urverk som man ser genom safirglaset på baksidan.

Vill ni ha fler bilder vid intresse så är de bara o säga till.

Finns i Borås för f2f annars skickas den REK.
2F5CE480-F276-4C51-8DD4-3D05EE7D0CBC.jpeg

10B63747-010D-46BF-A6DE-50E6D73CE6D8.jpeg

58204532-153B-45FB-ABF4-001F8B4967FF.jpeg

A46A8C8D-99F2-4A09-A9E0-E81CE9B742CB.png

Sista bilden lånad från www
 
Topp