• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Geckota?

Hej.
Någon som har erfarenhet av Geckotas klockor?
Jag är lite sugen på deras C-01.
Men så tar det emot lite när det sitter ett Quartzverk i.
Samt så har jag lite svårt att bedöma hur stort den bärs då jag aldrig haft möjlighet att känna på en.
All input uppskattas!
/Jesper
 

Bilagor

  • c-01-wbg-bor-blue-and-white_1.jpg
    c-01-wbg-bor-blue-and-white_1.jpg
    63.3 KB · Visningar: 15

Samarin

Basic
Hej Jonas,
Just den modellen du är intresserad av har jag ingen erfarenhet av, men jag köpte en Geckota E-01 för ett tag sedan och är mycket nöjd med kvalitén överlag. För övrigt anser jag att man inte ska vara så tveksam inför kvartsverk, jag valde ovanstående klocka just för att den gick att få med kvarts.
/Mikael
 
Hej Jonas,
Just den modellen du är intresserad av har jag ingen erfarenhet av, men jag köpte en Geckota E-01 för ett tag sedan och är mycket nöjd med kvalitén överlag. För övrigt anser jag att man inte ska vara så tveksam inför kvartsverk, jag valde ovanstående klocka just för att den gick att få med kvarts.
/Mikael
Hej.
Gott att höra. Hur var det med leveranstider och eventuell tullavgift?
 

Bezelman

Guld
2-Faktor
Jag har köpt annat därifrån (prylar inte klocka) o dom har varit bra o korrekta i kontakten o lev har tagit ca en vecka.
 

Bozz

Silver
2-Faktor
Hej!
Jag köpte en beg här på KS, den modell du visar på bilden dock med ett svart racingläder istället för BoR. Jag är helnöjd och tycker att den är prisvärd. Handla gärna av RS, han har även en hel del fina och prisvärda band
 
Jag börjar bli kluven på vilken färgkombination jag vill ha. Första känslan var silver/blå, men ju mer jag tittar på dem så gillar jag även helsvart.
 

Bezelman

Guld
2-Faktor
Det är en snygg modell så det blir nog bra vilket som! Gå på magkänsla! (Men svartvita panda dials är ju alltid rätt förstås :D)
 
Topp