• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gillar ni Columbo?

meo_swe

Audemars
Hahah kungligt!
Min seiko klarade ju allt förutom att flytta. Kastas mpt betongväggar med 100kg soldat är inga problem. Eller falla ut ur fönster (med sagda soldat efter) då är eet bara att blåsa bort dammet och fortsätta. Men läggas ner i en låda och åka till andra sidan stan. Då jävlar ska balansen hoppa ur! :p
 

MBx

Cartier
Colombo är bäst. När jag reste mycket i tjänsten för några år sedan hade jag flera nedladdade avsnitt att se för att slå ihjäl lite tid.
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Följde alla 70-tals deckarna. Kojak (who loves you baby?) var också grym :)

Telly_zps9f83c746.jpg

Telly-Savalas-Rolex-2_zps14786807.jpg
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Alltid grymma "guest stars, tex Leslie Nielsen och Leonard Nimoy som förgyllde den fantastiska serien!
 

Boris Balkan

Fark you!
Gillade idén och karaktären men det är för långsamt.

Alltid grymma "guest stars, tex Leslie Nielsen och Leonard Nimoy som förgyllde den fantastiska serien!

Leslie är en favorit även om Naked Gun-filmerna har etsat in min association till Frank Drebin vilket förstör lite när jag ser honom i en allvarlig roll. Jag börjar att skratta ändå. :D
 
Topp