BAM
Basic
- Pris
- 10 000 SEK
- Returpolicy
- Javisst, inom 24 timmar och i samma skick.
- Bilder Skickat
- Ja
Till förmån för planer på annat låter jag denna skönhet vandra vidare.
Ginault Ocean-Rover II Ref: 201076GSCN, no date och Gold Sand lume i mycket fint skick. Enstaka hairlines efter desk diving finns, men inga dings eller andra märken.
Otroligt fin klocka med enastående kvalité. Full set såklart och uttagen i november 2020.
Diameter: 40mm
Höjd: 12mm
Bandbredd: 20mm
Urverk: ETA 2824-2
Glas: Safir
Vridring: Keramik
Vattenskydd: 300m
Lume: Gold Sand
Låsmekanism: Glide-lock
Stål: 316L
L2L: 47mm
Bilder får vara del av beskrivningen.
F2F är möjlig i Västra Götaland/Göteborgsregionen, alternativt kan jag skicka, efter fullt erlagd betalning, via PostNords värdefrakt eller Rek. Fraktkostnad tillkommer.
Swish is king!
Slutligen förbehåller jag mig rätten att sälja till vem jag vill samt även dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig, dock gör jag inte detta under pågående affär naturligtvis.
GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/bam.148259/#post-3966389
Tveka inte höra av er med funderingar!
Tack KS för annonsplats och ett fantastiskt forum!
Ginault Ocean-Rover II Ref: 201076GSCN, no date och Gold Sand lume i mycket fint skick. Enstaka hairlines efter desk diving finns, men inga dings eller andra märken.
Otroligt fin klocka med enastående kvalité. Full set såklart och uttagen i november 2020.
Diameter: 40mm
Höjd: 12mm
Bandbredd: 20mm
Urverk: ETA 2824-2
Glas: Safir
Vridring: Keramik
Vattenskydd: 300m
Lume: Gold Sand
Låsmekanism: Glide-lock
Stål: 316L
L2L: 47mm
Bilder får vara del av beskrivningen.
F2F är möjlig i Västra Götaland/Göteborgsregionen, alternativt kan jag skicka, efter fullt erlagd betalning, via PostNords värdefrakt eller Rek. Fraktkostnad tillkommer.
Swish is king!
Slutligen förbehåller jag mig rätten att sälja till vem jag vill samt även dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig, dock gör jag inte detta under pågående affär naturligtvis.
GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/bam.148259/#post-3966389
Tveka inte höra av er med funderingar!
Tack KS för annonsplats och ett fantastiskt forum!

Bilagor
Senast ändrad: