• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gioielleria la morella

Niklasrosen

Basic
2-Faktor
Behöver hjälp!! Har kollat in en objekt som La Morella säljer på Chrono24. Vill höra om någon har erfarenhet om att handla av dom? Har bara hittat ett inlägg på forumet sedan 2015 som varnar för butiken. Tacksam för all hjälp.

Tja jag skulle undvika. Dom har varit trusted seller på C24 sedan 2011 men har bara 16 omdömen. Dom kända o bra handlarna brukar har flera hundra. Sedan är snitt värdet på dom lägre än brukligt och senast i slutet av förra året finns ett par rejält negativa omdömen. Det räcker väl för att konstatera att denna handlare inte är optimal. Sedan kan man ju alltid chansa....
Jag sht handlat flera gånger på C24 men alltid av väl dokumenterat remommerade handlare o aldrig haft minsta strul men denna skulle jag inte valt.

Tja jag skulle undvika. Dom har varit trusted seller på C24 sedan 2011 men har bara 16 omdömen. Dom kända o bra handlarna brukar har flera hundra. Sedan är snitt värdet på dom lägre än brukligt och senast i slutet av förra året finns ett par rejält negativa omdömen. Det räcker väl för att konstatera att denna handlare inte är optimal. Sedan kan man ju alltid chansa....
Jag sht handlat flera gånger på C24 men alltid av väl dokumenterat remommerade handlare o aldrig haft minsta strul men denna skulle jag inte valt.
Nä jag är också tveksam, tack så mycket för input!

Tillägg; Blir idag uppringd av ett tyskt nummer med en dam som uppger sig att vara från just La Morella. Hon frågar om jag kommer att lägga en order på klockan, jag ifrågasätter deras reviews sedan tidigare på chrono men hon menar på att de är safe med trusted checkout osv. .. Kändes verkligen lurigt, nej tack !

Tillägg; Blir idag uppringd av ett tyskt nummer med en dam som uppger sig att vara från just La Morella. Hon frågar om jag kommer att lägga en order på klockan, jag ifrågasätter deras reviews sedan tidigare på chrono men hon menar på att de är safe med trusted checkout osv. .. Kändes verkligen lurigt, nej tack !
Nej det låter konstigt, visst är de lite påträngande där nere vad gäller försäljning men det känns inte helt safe.

Tillbaka
Topp