- Pris
- 35000
- Returpolicy
- Nix
- Bilder Skickat
- Ja
Den här modellen har jag kollat på i många år och så för ett par veckor sen fick jag denna i ett byte. Svinsvinsvinsnygg med 3-6-9 subdials, den mattaktiga tavlan som går i grått, de röda detaljerna och ascoolt med inhouse flyback såklart. Allt på den här tickar en mängd boxar förutom en grej och det är att jag har jäkligt tunna handleder och jag kommer inte överens med storleken. Hade den bara varit 38 mm....
Nåja, den här sjukt fina power chronon kommer fullset och med oem kroko samt viklås. Uttagen 2007 i Danmark, oklar servicehistorik men inga uppenbara avvikelser. Tänkte jag skulle testa med den där appen bara innan jag använder ordet perfekt.
Byten är ok, upp och ner och rakt osv. Gärna en mindre reverso eller en chronomat eller npt fläskigt och sportigt eller..... Testa, jag är öppen och vidsynt
Bilder skickas på seriös förfrågan.
Finns i västra Stockholm. Kan skickas såklart.
/Kristofer
Nåja, den här sjukt fina power chronon kommer fullset och med oem kroko samt viklås. Uttagen 2007 i Danmark, oklar servicehistorik men inga uppenbara avvikelser. Tänkte jag skulle testa med den där appen bara innan jag använder ordet perfekt.
Byten är ok, upp och ner och rakt osv. Gärna en mindre reverso eller en chronomat eller npt fläskigt och sportigt eller..... Testa, jag är öppen och vidsynt
Bilder skickas på seriös förfrågan.
Finns i västra Stockholm. Kan skickas såklart.
/Kristofer
Senast ändrad: