• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gissa vad som kom med posten idag?

V

Viggen

Guest
Yup, ni gissade alldeles rätt. En NATO-strap! :D




Stort tack till Anders för en rolig tävling och ett fint pris! :)
Mvh/Patrik.
 

Bilagor

  • NATO_01.JPG
    NATO_01.JPG
    211.1 KB · Visningar: 1,000
  • NATO_02.JPG
    NATO_02.JPG
    418.3 KB · Visningar: 995
V

Viggen

Guest
Desmond_Malone skrev:
Härligt! Det blev skitsnyggt!

Grattis till en "ny" klocka

Mvh
Anders P
Tack!
Den ser riktigt fräsh ut nu. En kär återförening, har den på armen trots att det behövs ett nytt batteri i klockan. :lol:
 
V

Viggen

Guest
Tack alla!
Jo, det stämmer jag satte den år fel håll i all iver. Nu sitter den dock rätt! :)

@BluesmanV8 - Det är ju inte helt en lögn. Men vi har trots allt Elit Vetlanda att vara stolta över. ;)
 
Seamaster Professional, klockmodellen som "äger" den blå färgen (om jag får förhäva mig lite). Orange NATO passar som hand i handsken på klockor med blå tavlor, som den klassiska 2531.80.00

1-4.jpg


1_zps2e8db2ee.jpg
 
V

Viggen

Guest
Undersköterskan skrev:
Seamaster Professional, klockmodellen som "äger" den blå färgen (om jag får förhäva mig lite). Orange NATO passar som hand i handsken på klockor med blå tavlor, som den klassiska 2531.80.00

Tackar! Vi nybörjare är inte alltid med när det kommer till förkortningar och smeknamn på klockor. :lol:

Jag har en Seiko med blå urtavla och vridring. Får nog skaffa mig ett par NATO-straps i olika färger, och ytterligare en i orange. :D
 

Fred72

Cartier
Jag köpte ett gäng Nato straps i våras men ingen av mina klockor blev tillnärmelsevis lika snygg som din.
Bra jobbat!
//Fred
 
V

Viggen

Guest
Fred72 skrev:
Jag köpte ett gäng Nato straps i våras men ingen av mina klockor blev tillnärmelsevis lika snygg som din.
Bra jobbat!
//Fred

Vet ej om du menar min klocka eller undersköterskans. Men jag passar på att ta åt mig och säger tack! :D
NATO-strapen vann jag ju via en trevlig tävling här på forumet, så Desmond skall ha cred för det. :)
 
Topp