• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine Airman 18 (purist)

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Har en Glycine Airman 18 med den fina blåa tavlan, klockan är uttagen av norsk AD i slutet på Juli förra året, alltså är det garanti på denna fram tills sommaren 2017. Nypriset var då ca 16.500. Klockan är i väldigt bra skick utan några hack eller dings finns några hairlines om man verkligen anstränger sig men vill säga att skicket är 9,5 av 10 samt att originalbandet inte har blivit mycket använt.

Jag tänker väl först och främst försäljning då jag håller till i Oslo så är lite meck att skicka mellan länderna vid byte, men vid försäljning är det bara att köra över gränsen, men jag stänger ändå inte helt för byten så har ni något kul så kan vi se vad vi får till.

Jag lägger till en länk med alla specs, kan dock säga att den är 39mm en storlek jag tycker är helt perfekt för denna klockan.

http://glycine-watch.ch/collection/airman/watches/item/view/show/nr/3918/

Slänger även med en bok med historien till Glycine.

Ingen retur då denna är under garanti och så nära nyskick man kan komma.

Pris: 8900
 
Senast ändrad:
Topp