• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine Airman Base 22

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Köpt här på forumet maj 2015. En härlig klocka med skön blå/svart tavla och möjlighet att mäta två tidszoner.

Drivs av ett ETA 2893-2. Ingen servicehistorik men den fungerar som den skall med en ungefärlig gångreserv om c.a 42 timmar. Fullt set med box, papper och extra länkbitar. 42 mm i diameter samt sköna 11 mm hög som gör den till en fröjd att bära och skrynklar inte till manschetten. Min handled mäter 18,5 cm för jämförelse.

Klockans skick bedömer jag till 8/10 då det finns små hairlines på sidorna samt några små märken på bandhornens baksidor efter bandbyte och ett litet märke på låset.

SEK 7.000:- via swish/banköverföring. F2F Stockholm eller frakt (rek./värde) som jag bjuder på. Inga byten.

Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.

Referenser finns i GG.

Tack KS för annonsplats

IMG_5732.JPG

IMG_5733.JPG

IMG_5737.JPG

IMG_5740.JPG

IMG_5742.JPG

IMG_5745.JPG

IMG_5747.JPG

fullsizeoutput_40f2.jpeg

fullsizeoutput_40f3.jpeg

IMG_0950.JPG
 
Topp