• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Glycine Airman DC-4

Pris
5000
Returpolicy
Om klockan ej är som beskriven.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, jag har fått en stark dragning mot Seiko SBDC051 och behöver därför göra plats i klocklådan. Säljer således min Glycine Airman DC-4 i puristutförande, uttagen i maj 2017, jag är första och enda ägaren. Allt som kom med vid nyköp följer med, värt att nämna är att jag har kortat ner original-natot en aning då jag inte blev kompis med flärpen som inte gick att vika ner på ett snyggt sätt. Klockan är i väldigt bra skick, det finns några swirls på vridringen och lite märken efter bandbyten på bandhornen, original-natot är använt men i ok skick. Den håller tiden bra och har normal gångreserv.

Jag tänker mig 5000 spänn och då ingår rek-frakt. Byter gärna mot en Seiko SBDC051.

Lite info:
  • 42mm boett
  • 22mm bandbredd, denna klocka älskar natoband
  • Borstade bandhorn, polerad sida
  • Safirglas med förstoringsplupp, 3 lager antireflexbehandling
  • Displaybaksida
  • WR 200m
  • Magnetic resistance 4800 A/m (60 gauss)
  • Urverk GL293, elaborated grade (modifierat ETA 2893-2)
IMG_20191010_113616.jpg

IMG_20191010_113700-01.jpeg

IMG_20191010_113718-01.jpeg

IMG_20191010_113803.jpg

IMG_20191010_113904.jpg

Tillbaka
Topp