• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine Airman Sphair nästan helt ny 5t. Förslag byte helt OK. Om ej såld nu stannar den. SÅLD.

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Säljer denna tuffing, 39,5mm hårdhet, Glycine Airman 18 Sphair.
Den jag köpte den av förra veckan hade nyligen köpt den via Amazon, (listar ca 1.250 GBP på vissa hemsidor) och det finns box samt cert men det är inte stämplat.
Kommer på ett Glycine original läder med Glycine spänne. Är man snäll och snabb kan jag skicka med ett Modalo svart nato, görs sig väldigt bra på den.
AR Safirglas, wr 200m, tretidzoner, gummiklädd bezel och krona. Kanon badklocka, men tyvärr en klocka för mycket av liknande sort i min låda.
Skickas med rek. Retur enligt ö k. Pris 5 t. Lägre blir det inte. Då stannar den om ej såld.

IMG_0946.JPG


Airmain 18.jpg
 
Senast ändrad:
Topp