• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Glycine, Certina, glashutte m fl

Sami

Basic
2-Faktor
Pris
500:-
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Funderar på att sälja min lilla klocksamling då jag inte använder några av dem. Ska överge samlingen för owg(onewatchguy) eller möjligen två klockor:).

Flesta klockorna i bra bruksskick, alltså fina men har spår efter bruk.
IMG_5794.jpeg

Glycine Airman SST-12 ref 3903. Köptes ny för 5-6 år sedan och använd sporadiskt, fullset. Cool klocka som visar 24-tim. 7500:-
IMG_5790.jpeg

Longines conquest L3.678.4, automat chronograf. Stor o fin men repor på armband. Fullset men box i tråkigt skick. Fick den som delbyte9000:-
IMG_5787.jpeg

Raymond Weil Parsifal w1 8000 A931300 Fin klocka men läderbandet behöver bytas. 3500:-
IMG_5784.jpeg

Äldre Tissot Visodate med repigt ”glas”.500:-
IMG_5782.jpeg

Omega Deville electrononic 300hz. Köpte den på kaplans några år sedan. Hircher armband som gör sig bra. Fin klocka6500:-
IMG_5781.jpeg

Glashutte fin dressklocka i väldigt fint skick. Gillar att den trots sin ålder känns ganska stor på armen. 7500:-
IMG_5773.jpeg

En Girard-Perregaux av mindre modell som jag köpte på auktion. Fin boett men det är något skumt med tavlan, runt siffrorna har färgen börjat släppa. Kunde inte se spår av fuktskador eller annat. Annars fin.3000:-
IMG_5771.jpeg

Certina DS Action c032429 aNyare klocka . Syns att den är använd men okej skick. Enbart klocka. Powermatic 80, skönt o kunna hänga av sig klockan på fredagen och på måndagen håller den fortfarande tiden. Pris 4500:-
IMG_5789.jpeg

certina ds podium C001417AHar ett par år på nacken, har brukssppår såklart men okej klocka. 1200:-
IMG_5775.jpeg

Äldre Certina DS2 som kronan saknas på500:- utan armband.
IMG_5776.jpeg

Klockor kan ses i Åtvidaberg eller Linköping.
Skickar med förskottsbetalning och vid dyrare köp så ska det vara rekommenderadpost. Helst köp på plats så det inte blir några missförstånd. Men är såklart öppen för att skicka.Tycker ni jag är fel i pris så är jag öppen för diskussion.

Kan byta flera klockor mot dyrare klockor typ mordernare omega eller liknande(kan lägga pengar imellan), kom med förslag. Andra byten är stereo: LP spelare av bra kvalite 5k-25k:-, högtalare 5k-20k. Kom med bytesförslag. Byter/säljer 1–alla klockor mot pengar eller det jag vill ha.

Be om mer kort om ni är intresserade!!

Tillbaka
Topp