• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine,citizen,alpha NATO tömning >>>

Chuck

Patek
2-Faktor
Ser en klocka långt framför mig i horisonten men innan dess ska klocklådan rensas ut!

Glycine med grön ring full set 4500kr skickat LNIB
Tar en fråga direkt jag fått ofta på PM, svart insert finns hos generalagenten i UK, men skeppar ej till Sverige.
Returpolicy: om ej äkta glycine får du skicka tillbaka klockan till mig på egen bekostnad inom 24h
(SOLD!)

Alpha GMT inga tillbehör fastlimmad ring och bortslagen bubbla 200kr skickat
Returpolicy: inga returer
(SOLD!)

Citizen mod/pill/hobby klocka med ett Miyota 8203 verk, 8200 tavla&visare (ej sekundvisare)300kr skickat
Returpolicy: inga returer
(SOLD!)

20mmNato rött: 30kr skickat styck. (Ett NATO sålt ett kvar!)

20mmNato brunt/beige: 30kr skickat

22mmNato Svart: 30kr skickat
(SOLD!)






PM
Alla priser fasta vänligen respektera detta. PMa om du ska köpa eller önskar ytterligare beskrivning. Referenser finnes i goodguys&badguys!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    277.3 KB · Visningar: 435
  • image.jpg
    image.jpg
    295.8 KB · Visningar: 421
  • image.jpg
    image.jpg
    305.4 KB · Visningar: 421
  • image.jpg
    image.jpg
    318.5 KB · Visningar: 408
  • image.jpg
    image.jpg
    166.8 KB · Visningar: 400
  • image.jpg
    image.jpg
    152.3 KB · Visningar: 398
Topp