• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine Combat Sub 42mm, billig, grön & snygg! (PRISJUSTERAD x4!!! LÖNESÄNKT)

Sinizter

Omega
Paneristi
Nu har jag redan börjat jaga nytt, när sommaren nu är över och annat hägrar, även om det sägs att det ska bli sen-sommar så kanske någon vill ha lite grönt bling ;)
Bilderna ärligt lånade ifrån tidigare säljare Strindberg här på KS (som är en mycket trevlig person att göra affärer med, han har även OK'at att jag använder de bilder han tog utav uret).

Vad får man då för 3500(PoK!) (tidigare 4.3k) riksdaler nu för tiden?
Man får en klocka som jag köpte i Maj för tre hundralappar mindre än vad jag själv köpte den för, i samma skick.
Den blev trycktestad i Januari utav dåvarande ägaren Strindberg här på KS, samt att länken blev ultraljudstvättad.

En Combat Sub är en kalasklocka av många anledningar. Det jag gillat bäst är att den är så tunn, 10,6 mm snackar man inte bort med ett automatverk under safirglaset.
42 mm är dessutom en strålande diameter.

Nämnde jag och han att den är snygg?

Just detta exemplaret har begåvats med en repa på bezeln, ungefär vid sexan. Jag har tagit en bild där den framträder väl, den syns väldigt litet vid användning. Klockrackaren är inte ny, så en del smårepor (kalla dem vad ni vill) finns såklart.

Den är dock fortfarande full set, låda, ytterlåda (med ett lite tilltryckt hörn på ytterlådan), cert, alla länkbitar, till och med putsduken är kvar. Jag kan anpassa länkens längd efter köparen innan den skickas.
Jag har inte mätt den exakta tidshållningen, men jag har inte noterat någon tidsavvikelse , inte heller då jag burit den veckor i stöten.
Med andra ord så tickar den på precis som den ska.

IMG_6686.JPG
IMG_6687.JPG
IMG_6688.JPG
IMG_6689.JPG


Priset är som sagt 3500(!) pickadoller (tidigare 4.3k) Swishat (exkl frakt). Inga byten i och med att jag har annat i sikte.
Gärna F2F i Stockholm City för en smidig transaktion och lite klocksnack =)

Tack till KS och alla medlemmar för det underbara forumet! :)
 

Bilagor

  • IMG_6690.JPG
    IMG_6690.JPG
    181 KB · Visningar: 241
  • IMG_6691.JPG
    IMG_6691.JPG
    115.3 KB · Visningar: 259
Senast ändrad:
Topp