• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine Combat SUB Automatic Special Golden Eye

David

Bödeln
Jag saknar redan veckobumpandet av Arteliern, och nu har jag inga Oris kvar att sälja. Däremot har jag en fin Glycine Combat SUB Golden Eye, vilken som bekant ju är en klocka som alla måste äga någon gång i sitt liv.

140814-Combat-2.jpg


Alla detaljer finns här:
http://www.glycine.ch/e/collection/detail.e.jsp?ID_Group=100003&ID_Display=10003F

Klockan har garanti kvar, till och med januari 2015. Box och papper finns. Det enda bytet som är intressant är Combat SUB Stealth.

140814-Combat-1.jpg


Jag sänker priset med en hundring i veckan, så har du is i magen och väntar precis ett år så är klockan din för en hundring. Ganska bra deal, va?

Lycka till!

Veckan pris: 4900 kr (v. 38)

Inga returer vid f2f-transaktion, jag förutsätter att köparen tittar över klockan tillräckligt noggrant för att konstatera att den är i utlovat skick. Vid postleverans kan klockan skickas tillbaka samma dag den anlänt förutsatt att den inte använts.
 
Topp