• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina ds PH200m (blå) + Glycine combat sub brons

Pebj0903

Omega
2-Faktor
Pris
4000 + 3000
Returpolicy
48 timmar på köparens bekostnad vid köp.
Bilder Skickat
  1. Ja
Elegant Certina DS PH200M till Salu - Inklusive Extra Band och Dokumentation Såld
20230801_160503.jpg

Hej, klockentusiaster. Jag har en exceptionell Certina DS PH200M till salu, uttagen i december 2020. Denna sofistikerade dykarklocka kommer i en djärv, blå design och är konstruerad för både hållbarhet och stil.

Klockan är i gott skick, men det är viktigt för mig att fullständigt redovisa alla aspekter av dess tillstånd. Det finns hairlines samt några mer märkbara repor på det övre högra bandhornet. Trots dessa mindre skönhetsfläckar har klockan behållit sin attraktiva look och funktioner.

Klockan kommer med originalbox och packsedel, vilket garanterar dess autenticitet och ger dig extra trygghet i ditt köp. Dessutom inkluderar jag tre olika band för att du ska kunna anpassa klockan efter olika tillfällen och stilar.

För det första, ett vitt noname tropic-band, perfekt för en mer avslappnad look. För det andra, det originala läderbandet för en klassisk och elegant stil. Slutligen inkluderar jag även ett premie Isofrane-klockarmband, nypris 139 euro, vilket är känt för sin komfort och höga kvalitet.

Om du söker en robust och attraktiv klocka med en mängd olika stylingalternativ, är denna Certina DS PH200M ett utmärkt val. Oavsett om du planerar att dyka eller bara vill ha en pålitlig och snygg klocka till vardags, är detta en fantastisk möjlighet. Ta chansen att äga en bit schweizisk precision och kvalitet.

4000 inklusive frakt


Glycine combat sub gl0390

20230325_214038.jpg


Härlig bronsdykare från schweiziska Glycine. Har använts sparsamt och har fått en del patina. Kommer fullset, orginalbandet är monterat. Ett sjysst Canvas nato följer också med tillsammans med andra natoband. Kommer med inner och ytterbox och osignat garantikort.

3000 inklusive frakt
 

Bilagor

  • 20230801_160503.jpg
    20230801_160503.jpg
    392.6 KB · Visningar: 34
Senast ändrad:
Topp