• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine Combat Sub Goldeneye - 4700 SEK

Nexus

Panerai
Säljes : Ett prima exemplar av Glycines guldöga. En riktigt mångsidig dykare som gör sig lika bra på dansgolvet som i skyttegraven (Hörs ju på namnet COMBAT). Får för lite handledstid osv.
Skicket är gott förutom en väldigt liten repa på bezeln ungefär vid 11:45.
Bilderna är skamlöst snodda av laketwig som är förra ägare.

qlgpZaH.jpg
1wRtMsx.jpg



Pris för den här skönheten ?
Löjligt förmånliga 5500. Föredrar F2F i Stockholm.
Och nej, jag har inte utsatt den för några större märkligheter.

Och för den som vill veta lite mer tekniska detaljer hänvisar jag till http://www.urtid.com/combat-sub-golden-eye

Är eventuellt intresserad av byte mot en Moonwatch + pengar till DIG.
 

Nexus

Panerai
Lägger in en radda bilder. Jag är ganska "Kamerautmanad", så om ni vill se några direkt säljande bilder hänvisar jag till den första posten. Den första bilden visar bezeldingen inringad på pedagogiskt vis, annars så hittar jag inga direkta skador mer än någon enstaka hairline som är hopplös att plåta samt diverse lätt "slitning" på själva bandet.
2014-05-29 20.09.54.jpg
2014-05-29 20.10.00.jpg
2014-05-29 20.10.08.jpg
2014-05-29 20.10.16.jpg
2014-05-29 20.10.25.jpg
2014-05-29 20.10.35.jpg
2014-05-29 20.12.06.jpg
 

Nexus

Panerai
Nähäpp. Verkar som att den tidigare köparen har gått under jorden, så den är tillbaka på marknaden.
 

Nexus

Panerai
Byte mot något festligt? Jag är öppen för typ ALLT som inte är rena dressare. Gärna något "ploprof-liknande"...
 

Nexus

Panerai
Låter den här ligga ute resten av Juni, sedan drar jag nog tillbaka annonsen. Så, är du sugen så ska du slå till NU!
 
Topp