• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Glycine Combat Sub Hittad

Bolio

Panerai
Dock ej i ljusare färger eller 2-tone.

Så gräv i era lådor och kolla om ni har någon ni vill lämna vidare.
Tack på förhand
MVH
Bolio

Tar gärna svar på pm så återkommer jag inom kort.
 

Bolio

Panerai
Ingen som vill släppa sin Glycine? Jag var helt säker på att få flera erbjudanden men hittils noll.
Kom igen nu alla därute ni vet ju att just eran inte fyller någon funktion i lådan ;) och att den gärna vill flytta upp till Norrland.
 

par

Patek
2-Faktor
Sorry jag förstör din tråd lite men satan vad prishöjda de blivit. När jag köpte min låg de ju runt 4-5 om jag minns rätt.
 

Bolio

Panerai
Ni har tills på fredag att hitta en i era garderober eller vart ni nu stoppat undan dem annars köper jag en ny :happyhappy:.
Så gräv ordentligt nu.
 

Bolio

Panerai
Tre timmar och 30 min kvar IOFS blir jag nöjd med en ny också men att de var så svår fångade trodde jag inte. Sök nu alla sök.
 
Dock ej i ljusare färger eller 2-tone.

Så gräv i era lådor och kolla om ni har någon ni vill lämna vidare.
Tack på förhand
MVH
Bolio

Tar gärna svar på pm så återkommer jag inom kort.
Hej! Har tre Glyciner en Combat o en Stratoforte kronometer m Valjoux 7750 båda ex Jajamensan samt en Airman 9 ex Denke. Hör av dig om du är intresserad. Granger9050
 
Topp