• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glycine Combat SUB in2watches.com exclusive edition

Ricrob

Patek
Klämde faktiskt på en för ett par timmar sedan, då OmegaAndy var förbi och hämtade sin klockbox. Glycine Combsub har aldrig varit ngn favorit men jag måste säga att denna var överjävligt snygg med den bruna bezeln med nuffror i guld!

//Ricrob
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har varit lite besviken på Glycine sista året, inget kul i nyhetsväg...men de senaste Combatvarianterna verkar vara ett riktigt skott i krysset!
 
Ricrob skrev:
Klämde faktiskt på en för ett par timmar sedan, då OmegaAndy var förbi och hämtade sin klockbox. Glycine Combsub har aldrig varit ngn favorit men jag måste säga att denna var överjävligt snygg med den bruna bezeln med nuffror i guld!

//Ricrob

Jag håller med, jag och Ricrob såg denna tidigare ikväll och den var tokfet....
 

Rille

Rolex
Denna var läcker!
Har haft 2 Glycine tidigare och måste säga att man får bra valuta för den billiga pengen de kostar.

Kul om någon har en på gång vill posta bilder eller göra en review senare.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Ricrob skrev:
Klämde faktiskt på en för ett par timmar sedan, då OmegaAndy var förbi och hämtade sin klockbox. Glycine Combsub har aldrig varit ngn favorit men jag måste säga att denna var överjävligt snygg med den bruna bezeln med nuffror i guld!

Spännande, kul att du upplevde den som snygg även IRL...nu bara måste jag få till en kläm eller så chansar jag.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ariste skrev:
Ricrob skrev:
Klämde faktiskt på en för ett par timmar sedan, då OmegaAndy var förbi och hämtade sin klockbox. Glycine Combsub har aldrig varit ngn favorit men jag måste säga att denna var överjävligt snygg med den bruna bezeln med nuffror i guld!

Spännande, kul att du upplevde den som snygg även IRL...nu bara måste jag få till en kläm eller så chansar jag.

Chansa! Chansa! :mrgreen:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
OJ vad jag vill ha en sån där.

7301272270_42774ee0ea_c.jpg


Nollat i klock-kassan just nu bara... :(
 

John R

Panerai
Snyggt!

Helt klart snygg! Tycker de har fått till det riktigt bra i både val av material och färg/form.
Snygg klocka med en bra prislapp. Kan ej uttala mig om kvaliten men det kan nog Denke
göra! ;)

/John R
 
Topp