• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Glycine Combat Sub

The Pell

Cartier
Hej!

Till min stora förvåning och glädje så har sambon börjat surfa klockor! Nu har hon fått för sig att en Combat Sub är det snyggaste man kan ha på armen, särskilt Golden Eye eller den vanliga med orange vridring.

Sitter ni på någon av ovanstående (eller annan Combat Sub för den delen) och känner att semestern har gjort hål i plånboken - hojta till!

Tack för annonsplatsen och titten!

Vänligen,
Pelle
 

bya

Omega
Har en Golden eye som jag kan tänka mig sälja... Tänkte mig 4k, finns o kika på om du bor i storsthlm. från september -12 , går som ett skott! Box o rubbet såklart, ägd och köpt av "migsjälv". Skickar med ett Hirsch lord och ett Hevea rågummi. Kan även ordna orginal om intresse finns till en liten + peng, antingen nu eller vid senare tillfälle. Hör av dig!
 

The Pell

Cartier
Haha, det var satan i gatan snabba puckar! Jag lobbade detta till sambon, varpå hon replikerade: "kan man få se en bild på alltihop?" (detta är tecken på entusiasm, hon vågar nog inte visa för mycket bara, av rädsla för att jag skall gå helt i spinn och börja prata Rolex..:))

Vågar man således be om lite bilder på underverket?

Vänligen,
Pelle
 

bya

Omega
givetvis, skickar pm!

Haha, det var satan i gatan snabba puckar! Jag lobbade detta till sambon, varpå hon replikerade: "kan man få se en bild på alltihop?" (detta är tecken på entusiasm, hon vågar nog inte visa för mycket bara, av rädsla för att jag skall gå helt i spinn och börja prata Rolex..:))

Vågar man således be om lite bilder på underverket?

Vänligen,
Pelle
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Hej!

Till min stora förvåning och glädje så har sambon börjat surfa klockor! Nu har hon fått för sig att en Combat Sub är det snyggaste man kan ha på armen, särskilt Golden Eye eller den vanliga med orange vridring.

Sitter ni på någon av ovanstående (eller annan Combat Sub för den delen) och känner att semestern har gjort hål i plånboken - hojta till!

Tack för annonsplatsen och titten!

Vänligen,
Pelle

Fryken
 
Topp