• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Glycine Incursore Half-Hunter

Alex Taól

Basic
2-Faktor
Pris
4900 kr
Returpolicy
Vid överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Neo-vintage Glycine Incursore Half-Hunter från uppskattat tidigt 2000-tal. Klockan är över lag i väldigt fint skick för sin ålder med mindre sedvanliga bruksspår.

Modellens unikaste feature är att locket över framsidan öppnas upp med hjälp av kronan i utskruvat läge. Klockan har således ett safirglas på insidan av locket. En funktion inspirerad av äldre ur där locket fungerade som skydd för tavlan vid bland annat jakt (därav begreppen Half-Hunter samt Full-Hunter). Denna modell kom även med limiterad gul samt grön urtavla men denna version är limiterad till 999 st.

Urverket är ett manuellt swiss made GL098-verk som jag upplever håller tiden väl i förhållande till avsaknad av minutindex. Utan servicehistorik.

Klockan bärs som en Panerai med en diameter om cirka 46mm med 24mm mellan bandhornen.

Klockan levereras med OEM strap på bild men för övrigt utan tillbehör.

GG-tråd finnes här.

F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!

Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen ❤️

Bilagor

• IMG_4774.jpeg
    IMG_4774.jpeg
    589.1 KB · Visningar: 1
  • IMG_4773.jpeg
    IMG_4773.jpeg
    636.1 KB · Visningar: 1
  • IMG_4775.jpeg
    IMG_4775.jpeg
    660.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_4776.jpeg