• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Glycine Laguna L1000 (Sänkt med 2000kr) Otroligt rättvist pris nu, bytes mot 1 eller 2 klockor.

webdiddy

Omega
Pris
5000
Returpolicy
Kanske
Bilder Skickat
  1. Ja
För att få bollen i rullning sänker jag bytespriset från 7000 till 5500 och nu till 5000. :)

Tänkte nu avyttra min Glycine Laguna L1000
När denna klocka tillverkades så var det långt innan Invicta la sig i.
Klockan I sig är ganska räääär och tickar på som den ska.
Fint skick på klockan tycker jag, några ytliga swirls på den borstade bezeln samt nån liten ding på länken, dock absolut inget man tänker på när den sitter på handleden.
Mer info om den hittar du här.
https://www.ebay.com/itm/132219921978

Då den är ganska stor på 44mm så sitter den grymt bra på de flesta handleder ändå pga av sin tunna storlek på höjden, endast 11,7mm.

Snabbfakta.
44mm bred
11,7km tjock
Swiss ETA 2824-2
Safirglas med ar
300m
Power Reserve: 38 timmar
Hz: 4/28'800 vibrations per hour


Det är endast klocka och länk som medföljer samt en generisk låda.

Vill helst byta mot en annan dykare, dock en som är minst 42mm.
Kan även tänka mig att byta 2 billigare dykare mot denna.
Vid rätt byte kan jag även tänka mig att byta mot en med lägre värde, men då måste jag vara kär i din klocka. ;)

Lite bytes alternativ, gärna micro dykare så som:
Phoibos
Helm
Zelos
Deep Blue
Raven
Armida

samt andra micro märken såklart. :)


Säljes vid rätt pris såklart.
7695F2AF-122E-4E8D-B26D-3C437F4DBFBC.jpeg


20200914_164657.jpg

20200912_113716.jpg

20200914_164740.jpg
 
Senast ändrad:
Topp