• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Glycine Lagunare 3819 1000ft

coolrader

Silver
2-Faktor
Catch-and-release :)
Glycine Lagunare 3819 1000ft, automatiskt ETA2824-2. Okänd servicehistorik.
Krongängan börjar bli lite trött och låser endast på cirka 1 varv så på sikt vill man kanske åtgärda detta.
Brukat skick så repor och dings finns på case och vridring.
46mm + krona, 24mm lugs men ganska tunn så ändå behaglig på handleden.
Kommer på nytt Bonetto 321-gummi samt begagnat svart Hirsch Liberty.
Nonamebox medföljer, inga andra tillbehör förutom kvitto från Pantbanken där jag köpt klockan.
Swish.
Retur inom 24 timmar en hederssak, frakt och returfrakt bekostas dock av köparen.
Referenser finns.
Finns i Malmö.
Pris 2500kr inkl.rek frakt.
Kan tänka mig att ta en Seiko SRP77x eller Baby Tuna i jämnt byte eller SKX007 (originalskick) och en slant åt mitt håll i byte.
IMG_20170522_183113_728.jpg
IMG_20170523_182517_480.jpg

20170523_221744.jpg
20170523_221808.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp