• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glycine tank

Ernesto

Patek
2-Faktor
Såg denna på Instagram imorse, uppladdad av Shinakym som för övrigt har lagt upp en del spännande klockor.

Älskar att "upptäcka", i mina ögon, nya märken. Glycine skulle jag aldrig brytt mig om förrän jag klämde på Marckus crisp Airman.

image.jpg


Fyll gärna på med fler tankar från Glycine.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Var inget större fan av glycine tills jag klämde på en airman (vintage som ny) och det var en betydligt roligare klocka än vad många bilder ger sken av :)

Tanken på bilden var fin!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Ja, en Airman 2000. Det var jag som köpte den. :)

Just det så hette den, var clean modell och väll "lagom" i storlek? :)
Får defenitivt skriva upp den på att testa listan, när jag tänker efter är det ju en modell som i teorin funkar på många typer av band och därigenom går förändra mycket.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Just det så hette den, var clean modell och väll "lagom" i storlek? :)
Får defenitivt skriva upp den på att testa listan, när jag tänker efter är det ju en modell som i teorin funkar på många typer av band och därigenom går förändra mycket.


Blev erbjuden en för ca £500 av en kille på tz-uk för nån vecka sedan…ska jag förmedla kontakt?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Blev erbjuden en för ca £500 av en kille på tz-uk för nån vecka sedan…ska jag förmedla kontakt?


Har en klocka på ingång, och tydligen behövs två stycken nya sommardäck enligt de som bytte till sommardäck idag (insåg när jag kollade att de tyvärr har rätt med :meh:) så får nog avvakta månaden ut. Hojtar till annars, tack för förfrågan:)

Du har onekligen lyckats så ett litet frö iaf!
 
Topp