• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DAJAB

Omega
2-Faktor
Äntligen :)
IMG_6127.JPG
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag fortsätter posta här för att få fart på denna tråden. Det måste väl finnas fler Glycinare här på KS som gärna delar med sig av schyssta bilder. :)
DSC_0366-01.jpeg
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
IMG_0317.JPG

Bra där, klart det finns! Fyller på med en krosspost från en gammal "dagens". Gillar din stronk. Erika's? Själv snikar jag med Nato, Marine Nationale look-alike.
Härligt med lite Glycine-wristshot. Fattar inte att den här tråden inte är större. Riktigt schyssta klockor. Jo, det är gammal fallskärmslina från MN-straps och Erika.
Jag är sjukt nöjd med det bandet. Riktigt nice, ser grymt cool ut och är väldigt skönt på armen. Är lätt värt sina pengar...
 
Härligt med lite Glycine-wristshot. Fattar inte att den här tråden inte är större. Riktigt schyssta klockor. Jo, det är gammal fallskärmslina från MN-straps och Erika.
Jag är sjukt nöjd med det bandet. Riktigt nice, ser grymt cool ut och är väldigt skönt på armen. Är lätt värt sina pengar...
Glycine är na saker. Har bl.a en Airman 2000 och en Royal 18. Fina klockor, använder nästan inget annat, utom när jag ska vara dressad. Undrar om jag inte köpte den ena "luftgubben" av dig
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Glycine är na saker. Har bl.a en Airman 2000 och en Royal 18. Fina klockor, använder nästan inget annat, utom när jag ska vara dressad. Undrar om jag inte köpte den ena "luftgubben" av dig
Det är schyssta klockor av independent manufaktur även om invicta köpt in sig på senare år. Jag bytte min base22 hos Gripenbro.se. Det blev en datejust istället. Skönt nu när ordningen är återställd med en airman igen...
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Vad tror ni Glycinefolk om Invictas inställning till och påverkan på Glycine. Jag menar, nu har det ju gått en tid. Kan man se tendenser åt ena eller andra hållet gällande modeller och varumärket som helhet?
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Paketet kom i måndags, skickat från annan medlem lite högre upp på sidan. Fick även letat fram ett Hirschläder att ha utöver de som ingick tills resten av banden kommer!

Grym klocka, kommer förmodligen stanna ett tag!
IMG_0392.PNG
Jag brukar alltid välja mörkare brunt läder till svart tavla men det passar ju lika bra med ett ljusare! Hur snyggt som helst.
 
Topp