• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GlycineGTG

Nexus

Panerai
Hej alla glada.
Jag är sugen på att anordna någon form av enklare GTG med Glycinetema under våren.
Min tanke är att dricka alkohol tillsammans med både Glycineistas och eventuella prospekt som är på väg att fatta att Glycine är The Shizzle (Som Snoop Lion skulle sagt)
Så, är det någon som känner sig lockad?
 

Nexus

Panerai
Kanske skulle förtydligat det. Det är alltså Huvudstaden som är aktuell som plats för detta arrangemang.
Skulle diverse västkustbor och annat folk från provinserna vilja medverka så kan jag undersöka möjligheterna för satellitlänk.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Är det i huvudstaden är jag självklart på! Tyvärr måste jag nog be om att få låna en glycine av någon eftersom jag för tillfället är glycine-lös :(
 

farlig

Breitling
Någon som sa Glycine och sprit?
amezu7yt.jpg


Sent from my HTC One using Tapatalk
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nästan så man skulle köpa SST 12:an på Köp&Sälj så man kan komma...
 

Nexus

Panerai
Eftersom jag ägnade större delen av gårdagens festlighet åt att vråla om hur coola Glycine är så tänkte jag köra en bump här.
Om den här förbannade bakfyllan lugnar ner sig tills i morgon ska jag försöka trolla fram något datum tills dess.
 
Topp