• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GMT 1675 - Varför ska jag ha något mer?

virrooo

Audemars
2-Faktor
1675variation.jpg


Ja, finns det någon annan klocka som går att "bygga om" så pass mycket som en GMT? Jag är i alla fall helt såld :D Jag uppmanar till bilder som visar på variationen en specifik modell kan bjuda på!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Grym :) Och kul kunna ändra! Grå natoBandet näst längst till höger ser dock lite lusätet ut :D

Fast du måste ju ha ett rosa inlägg med ;)
 

CLT

Rolex
Jag mår dåligt när jag ser en 1675. Det påminner mig om att jag måste hitta en inom en riktig snar framtid... ;)
 

Apansson

Torpare
Herregud vilket vackert insert. Fantastiskt fin klocka du har där! Ser ut att vara skön matchande patina på index/visare också! Kan man få en lite närmare bild på det lila/blå insertet och någon av länkarna? ;)
 

JohanHLM

Rolex
Ser väldigt fin ut!
Antingen har du bilhandlarhäng med oystern eller så är handen blå med jubilee för det ser ut att skilja minst 1 cm i längd :)
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Verkar som inserts till plexi-GMT bleknar annorlunda än de till safir. Åtminstone om de inte är nyare serviceinserts.

Ja det finns ju hur många varianter som helst! Men man kan ju fråga sig hur många som blivit blekta av tidens tand och hur många det är som blivit mixtrade med...
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Snyggast på länk tycker jag. Frågan är om man ska ta o skifta till coke nu när hösten är på G. Har inte burit min med det insertet ännu trots att jag köpte den med det...:). Coke blir oxå mkt trevligt i jobbet till skjortorna, slipsarna, kostymerna o all annan matchning man har för sig...
IMG_3595.JPG
bild 3.JPG
 
Topp