• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gmt 1675

Ako

Rolex
2-Faktor
Jag var en kollega och kikade på en gmt 1675 på efterförsäljningen på Malmö pantbank , dom begär 70.000 , men där finns nog ett visst prutläge ...
Fick tyvärr inte ta bilder men hur är er bild av priserna på motsv.
qpNKTIb.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Står ju "Oyster orginallänk", görs det verkligen aftermarket länkar i guld? Eller är det inte äkta guld menar du?
Aftermarket länkar i guld är inte så ovanligt nej. Har för mig att denna plockades ner en gång pga. av bla mig, men andra gången lät dem den gå ut. Är det samma ur så var uppenbarligen köparen inte nöjd?
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Förvånansvärt bra pris jämfört med de jag sett? Sånt gör mig lite bekymrad. Billigaste på C24 t ex ligger kring 90'. Med länk vill säga.
 

DrDre

Patek
Om det är aftermarket länk så sjunker värdet en del. Men även en aftermarketlänk är ju värd en hel del. För några år sedan tror jag en sådan låg runt 20 tkr och en rätt stor del av det av det priset låg i själva guldvärdet.
 
Topp