• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GMT "RED" en missad raritet?

Asplund

Patek
2-Faktor
Sprang förbi en välkänd affärskedja och var bara tvungen att stanna till för att föreviga ögonblicket, till min förvåning ser jag min klocka i skyltfönstret fast med röd sekundvisare?!! Priset ska vi i tala om.. Herregud, är det årets deal eller kanske årtiondets?

image.jpg


/Asplund
 

watchwelder

Friends of KS
Cheap as fuck. Får åka o köpa upp lagret imorgon o sedan sälja på chrono24 för de mer förekommande priserna. Kommer tjäna feta lax, idioter som säljer så billigt!
 

ruchac

Omega
Att Jet set gör ripoffs på rollar är ju detta forumets fel. Så som alla här hypar Rolex. Utan KS hade ingen
vetat att Rolex finns.:)
 

Hugii

Audemars
Sprang förbi en välkänd affärskedja och var bara tvungen att stanna till för att föreviga ögonblicket, till min förvåning ser jag min klocka i skyltfönstret fast med röd sekundvisare?!! Priset ska vi i tala om.. Herregud, är det årets deal eller kanske årtiondets?

image.jpg


/Asplund


ser nästan ut som att du har en spricka i glaset :) var det därför du var där? :)
 
Topp