• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

God Jul på er, alla trevliga Klocksnackare

laketwig

Patek
2-Faktor
Så här nära har det inte varit i år ... :happyhappy:

Vill bara tacka alla trevliga personer på detta forum för årets genomförda affärer i bägge riktningar, glada tillrop, kunniga kommentarer och underhållande läsning (både on och off topic). Jag har lärt mig massor! Jag har mindre pengar på banken som ett resultat, men det är det värt ... ;)

h9bF0cM.jpg
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
God jul till er alla!

Mycket trevligt forum för övrigt. Har bara varit medlem ett kortare tag men är inne och läser dagligen. Kunskapen är stor och ödmjukheten på topp. Här kommer jag trivas :D

Hoppas hitta en Rolex under min asienresa som börjar idag. Annars så hoppas jag hitta en begagnad under det kommande året.

Hälsningar Guskleto
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Efter att ha hittat detta forum så sent som i april i år så må jag säga ett det var en lyckoträff av Guds nåde. Annars hade man väl häckat på det andra forumet och bläddrat bland dom 10-15 inlägg/dag som produceras. Här är det högt i tak, schnyyga klockor och en gemytlig stämning.

God Jul och Gott Nytt År!
 
Topp