• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

God kille

Rod

Breitling
Kjøpte et ur idag fra ronniekil f2f og må si at maken til service skal man lete lenge etter. Klokken var også penere i virkeligheten enn han sa,så jeg ble positivt overrasket. Trivelig kille som jeg kommer til å handle mere av fremover om han får inn noe spennende :) anbefales

Mvh
Robert fra Norge :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Kjøpte et ur idag fra ronniekil f2f og må si at maken til service skal man lete lenge etter. Klokken var også penere i virkeligheten enn han sa,så jeg ble positivt overrasket. Trivelig kille som jeg kommer til å handle mere av fremover om han får inn noe spennende :) anbefales

Mvh
Robert fra Norge :)

Någon form av reklam?
 

Rod

Breitling
Reklam? Ser bare at andre skriver om bad guys og good guys her og da tenkte jeg å gjøre det samme? Er ny her så forlåt om jeg har gjort noe galt?.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Reklam? Ser bare at andre skriver om bad guys og good guys her og da tenkte jeg å gjøre det samme? Er ny her så forlåt om jeg har gjort noe galt?.
Nädå. Ronnie har tidigare skämt ut sig rätt rejält här. Därför tråden väcker lite känslor. :)
 

Domino

Omega
Kjøpte et ur idag fra ronniekil f2f og må si at maken til service skal man lete lenge etter. Klokken var også penere i virkeligheten enn han sa,så jeg ble positivt overrasket. Trivelig kille som jeg kommer til å handle mere av fremover om han får inn noe spennende :) anbefales

Mvh
Robert fra Norge :)

Vilken klocka köpte du?
 

morrism

Audemars
Varför hetet du Rob på TTT och Rod här? De bokstäverna ligger inte ens när varann på tangentbordet?
 

Rod

Breitling
Fordi at jeg lagde rod her først, men så fikk jeg beskjed om at nikket var opptatt på TTT, og rod er fordi jeg heter RObert D, Det ble da til ROB på TTT siden jeg heter ROBert..... Hvorfor i all verden undres du på det???
 
D

Deleted member 1265

Guest
Inte ens franks chili n lime sås kan göra den här tråden god!
 

Rod

Breitling
Det är nåt konstigt med den här tråden.......
Jeg forstår ikke hvorfor det skal bli så mye styr på grunn av at jeg postet dette? Jeg tilbød med å slette tråden om den plaget noen andre, men enda har ingen sagt det? Noen lurer på hvorfor jeg har et nick her og et der osv, og andre synes tråden ikke er bra…… kan dere ikke holde dere til det som er saken her? Her hadde jeg en god kjøpsopplevelse og ville dele den med dere, slik andre har gjort før meg, men det er jo så mye negativitet her at kjøpsopplevelsen forsvinner. Er sikker på at flertallet på dette forumet aldri har eid en klokke som koster over 10tusen, men de skal ha meninger om alt mulig. Er medlem av flere forum både med klokker og andre ting, men der er det ingen heksejakt slik det bedrives her? Er det slik dere vil at nye medlemmer skal behandles? Tenk om det var dere som var ny på forumet og ville fortelle om deres nyeste kjøp, så fikk dere disse kommentarene? Hvordan hadde dere følt det?
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Lugn i båten. Den här killen verkar vilja väl. Att Ronnie gjorde bort sig totalt här på forumet med en massa hot och övriga konstigheter kan inte Rod stå till svars för. Jag säger välkommen.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Lugn i båten. Den här killen verkar vilja väl. Att Ronnie gjorde bort sig totalt här på forumet med en massa hot och övriga konstigheter kan inte Rod stå till svars för. Jag säger välkommen.
Jag kanske bör tillägga att jag fick en hel del PM från forummedlemmar angående Ronnie. Han faller inte in i kategorin good guy. ;)
 
C

Crowolf

Guest
Det är nåt konstigt med den här tråden.......

Menade inte att dissa dig. Tråden kändes hit och dit plus att det var en storm runt snubben du handlat med, det är allt. Klart du är lika välkommen till KS som alla andra och grattis till en fet klocka.
 
  • Like
Reactions: Rod
Topp