• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Godis från Gran Turismo

Stenbocken

Breitling
Avslutade precis VIP-dagen på Gran Turismo. I år var både Jarl Sandin (Halda) samt Bo Bergström (Rolex, Breitling mm) på plats och visade delar av sitt sortiment. Bjuder nedan på lite färska bilder. Nya Milgaussen gjorde sig mycket bra irl. Vassaste stallet? Mercedes med nya S klass L AMG (bak på sista bilden)...

IMG_7888.JPG


IMG_7892.JPG


IMG_7891.JPG


IMG_7890.JPG


IMG_7887.JPG
 

Stenbocken

Breitling
Jag var personligen besviken på mässan i år. Tyckte att utbudet av bilar var bättre förra året. För få exklusiva modeller helt enkelt. Lexus och Caddilac anser jag inte är så spännande att ha med. Tesla var intressant däremot. Blir en provkörning i kommande vecka!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag var på GT-mässan i Stockholm. Lite besviken, roligare bilar förra året, både från ÅF och klubbar. Inga klockor i Stockholm heller förutom Halda. Lite avslaget..,

Men några bilder knäppte jag..,

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp