• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Godnattsaga - Apans första år.

Apansson

Torpare
Fan ledsen att säga det men med en isad Rolle är du mil ifrån "fattig student".

Grymma klockor och kul inlägg däremot ;)
Haha okej - kommer bli då kanske om denna dårskap ska fortsätta!
3000 inlägg på dryga året är fan imponerande nördigt :)
99% menlöst skit ;)
Du började dåligt men slutade bra;)
Äsch, hata inte på POn. Det enda jag i nuläget skulle byta den mot är en AT! Gillar Omega som fan när det kommer till "enklare" ur! ;)
 
  • Like
Reactions: par

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Fan vilken trevlig post! Härligt att se att du till slut insåg att det är vintage som är the shit.
Grattis på ettårsdagen!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Bara en sak apan, var är ettårsfesten? (förlåt, kallaset menade jag. men vi ska nog lära dig dricka öl någon gång. nu när du är över årets så duger det inte med cider o annan fjol dricka ;) )

Jobbar sent så är tyvärr så skriver jag det här i taxin hem. Hade vart så mycket roligare om det vart ett till fylleinlägg.
 

Limpas

Cartier
Ruggigt rolig läsning och sjukt fina klockor. Måste säga att du var snabb upp i toppfart vad gäller klockintresset när du har en sådan DD efter ett år :) Grattis på ettårsdagen!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Tungt förstaår; grattis på ettårsdagen! Djeflar i min låda vad du varit ihärdig; det är ett imponerande alt. alarmerande antal inlägg på detta år ;)
 

Apansson

Torpare
Riktigt gött år! Vissa springer fort med pengarna i hand :)

Stekheta val av ur!
Det blir så tråkigt om man ska vara seriös! :)

Tungt förstaår; grattis på ettårsdagen! Djeflar i min låda vad du varit ihärdig; det är ett imponerande alt. alarmerande antal inlägg på detta år ;)
Som sagt, mycket skit...
Rätt sjukt tempo att redan inom ett år ha forumets fetaste DD. Tyvärr kommer du bli besviken på hyllan, sällan det skrivs något vettigt där överhuvudtaget.
Det är alltid spännande att titta bakom stängda dörrar!
 

Apansson

Torpare
Tack för trevlig läsning, och att du delar med dig av ditt första år! Cool DD, men är du inte lite sur att Aurum plockade bort den isade ringen? Kan man få en bild på den i det utförandet?
Det får du fråga aurum om. Jag hade personligen aldrig köpt klockan om det funnits något som var aftermarket på den. Jag vill ha äkta grejor, och sen vet jag inte om en isad ring är min grej, även med rolex-diamanter i. Har kollat några såna i butik, men det ser lite för klumpigt ut för mig!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tack för trevlig läsning, och att du delar med dig av ditt första år! Cool DD, men är du inte lite sur att Aurum plockade bort den isade ringen? Kan man få en bild på den i det utförandet?
Diamantringar är inte snyggt. Speciellt inte om det är aftermarket. Såg inte bra ut irl.
image.jpg
 

Wastl

Omega
Grattis på ettårsdagen! Ifall du har några tips på hur man sparar ihop klockpengar snabbt så tages de gärna emot. För mig går det alldeles för långsamt...


Wastl

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp