• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gold Time Sweden??

Jag träffade ägaren av Gold Time Sweden och han var mycket trevlig. Tyvärr blev det inget köp från min sida p.g.a att Jag var för seg på bollen, men jag fick ett gott intryck. Huruvida hans verksamhet är reko tvekar jag inte på. Hans klockor var otroligt fina, dock hann jag aldrig gå djupare än en första check. Gold Time har ett litet kontor i centrala Göteborg där ägaren träffar kunderna. Är man intresserad av en visning så är det bara att maila Gold Time och sätta upp en tid. Fyll gärna på med feedback för att skapa en klar helhets bild!

Jag träffade ägaren av Gold Time Sweden och han var mycket trevlig. Tyvärr blev det inget köp från min sida p.g.a att Jag var för seg på bollen, men jag fick ett gott intryck. Huruvida hans verksamhet är reko tvekar jag inte på. Hans klockor var otroligt fina, dock hann jag aldrig gå djupare än en första check. Gold Time har ett litet kontor i centrala Göteborg där ägaren träffar kunderna. Är man intresserad av en visning så är det bara att maila Gold Time och sätta upp en tid. Fyll gärna på med feedback för att skapa en klar helhets bild!
Kan man boka tid via dig?

@vaniljglass, jag kanske var något otydlig ovan. Man kan inte boka någon tid av mig. Jag har inget med Gold Time Sweden att göra. Min rekommendation är att maila dom. kontaktformulär finns på deras hemsida http://www.goldtime.se/

Eller om det låg det en underton av sarkasm i inlägget för att jag lät så positiv?
Min mening var iallafall delge den informationen jag hade och kanske hjälpa någon på vägen. Man man läser mina tidigare inlägg så ser man kanska snabbt att jag är en simpel lekman när det kommer till klockor. Är på jakt efter att köpa min första Rolex och träffade Gold Time i det ärendet. Men man får bilda sin egen uppfattning. Det jag kan säga är att dom kändes reko och har ett svenskregistrerat bolag.

Jag köpte en klocka av Christian på Gold time Sweden, affären var mycket smidig och han var väldigt bra att göra med. Skickade upp klockan och hade den 2 dagar efter betalning. Skicket var bra, och han hörde av sig direkt jag hämtat ut klockan för att stämma av vad jag tyckte.

Jag skulle rekommendera Gold time.

Någon mer som köpt från Gold time? Allt är legit? :)
Är sugen på en klocka som finns där, men bor i norrbotten så har ingen möjlighet att åka ner.

Köpt Rolex av bolaget, över förväntan. Super snabb respons och fick klockan dagen efter, fick dessutom en Rolex box som ej var avtalat. Stort tack! 100%

Köpte min sub där. Christian är mycket trevlig och jag fick ett ärligt intryck av honom. Tvekar inte att köpa från honom igen om rätt klocka dyker upp igen :)

Köpte precis en GMT av Cristian, betalde via bankgiro och hade klockan dagen efter betalningen gått igenom. Skick och tillbehör precis som beskrivet, jag är väldigt nöjd.

Köpte en sub idag. Var på deras kontor och tjötade lite. Christian var mycket trevlig och allt gick hur smidigt som helst!

Bilagor

• IMG_0340.jpeg
    IMG_0340.jpeg
    533 KB · Visningar: 23
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp