• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golden Eye med Brady

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Testar att montera ett Brady Strap med guldsöm på dinkan. Är någon däremot?

IMG_20121124_104526.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Jag tror att det kan vara en lyckad kombo men behöver mer naturligt ljus och din eminenta handled under klockan för att avgöra. :)
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Bandet är snyggt och klockan är snygg. Tillsammans blir det skitsnyggt! Jag önskar så himla mycket att detta bandet kunde sitta lite bättre på min smala handled.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Ariste skrev:
Jag tror att det kan vara en lyckad kombo men behöver mer naturligt ljus och din eminenta handled under klockan för att avgöra. :)

Jag tror tyvärr att handleden skulle sabotera intrycket. Grisrosa mot svart, brunt och guld är liksom inte... snyggt.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt snyggt!! Man blir ju nästan lite Glycine sugen igen... :D
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Tack för berömet! Rille ha också ha stortack. Det var han som hade det goda omdömet att annonsera ut bandet :)
 

Rille

Rolex
Pappikjolo skrev:
Tack för berömet! Rille ha också ha stortack. Det var han som hade det goda omdömet att annonsera ut bandet :)
Kul att det kom till användning jag hade ju 2 likadana bradyband :)
Mitt andra brady som ligger här blir mer och mer suget på en glycine som sagt:)
 
Topp