• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Good or Bad Dealers ute i molnet.

God fredagskväll alla KS:are!
Jag vet inte.. kanske redan finns.. Tänkte om de finns någon tråd för "om någon vet något om denna delaer" ..isch.
Hittar inget att söka efter. Men de kanske bara är vinet som nu börjat ta skruv :p

Någon som känner till denna?
"Swiss Gold Pro Invest" från Rumänien.

Len Väl!

Låter ju aningen sketchy :D men jag vet inget om dom. Tror du hittar lite olika referenstrådar för handlare i goodguy & badguy-sektionen

Låter ju aningen sketchy :D men jag vet inget om dom. Tror du hittar lite olika referenstrådar för handlare i goodguy & badguy-sektionen
Man tackar! ..gick inte att finna denna "halvfigur" i Rumäninen i alla fall.. äh, håller mej till dom länder och dealers jag har erfarenhet av :)
..detta förstås om inte uret finnes hos oss på KS :)

God fredagskväll alla KS:are!
Jag vet inte.. kanske redan finns.. Tänkte om de finns någon tråd för "om någon vet något om denna delaer" ..isch.
Hittar inget att söka efter. Men de kanske bara är vinet som nu börjat ta skruv :p

Någon som känner till denna?
"Swiss Gold Pro Invest" från Rumänien.

Len Väl!

Ingen aning om den aktuella handlaren du frågar om, men har varit i Rumänien och kollat klockor, mycket mixande med serienr och cert, alltså serienr som ser ut att ha manipulerats osv.
Jag skulle aldrig köpt en klocka därifrån på distans, har släkt som jobbar där som drar sig från att köpa dyrare klockor därifrån. Nu ska jag inte dra alla handlare över en kam men mycket av stöldgodset i Europa hamnar där. Alltid lägre priser där, kanske av en anledning ?

Ingen aning om den aktuella handlaren du frågar om, men har varit i Rumänien och kollat klockor, mycket mixande med serienr och cert, alltså serienr som ser ut att ha manipulerats osv.
Jag skulle aldrig köpt en klocka därifrån på distans, har släkt som jobbar där som drar sig från att köpa dyrare klockor därifrån. Nu ska jag inte dra alla handlare över en kam men mycket av stöldgodset i Europa hamnar där. Alltid lägre priser där, kanske av en anledning ?
Tack snälla.. Ditt inlägg räcker gott och väl för att avstå :)

• Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp