• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Goose

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Om ni gjort affärer med mig skriv gärna någon rad här.
 
Senast ändrad:

manekin

Omega
Köpte en efterlängtad G.Gerlach av Goose.
Blixtsnabb återkoppling och klockan postades samma dag betalningen kom in. Goodguy!!!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Köpte ett Oyster av denna trevliga kille, inga problem, betalade på lördagen, bandet låg på lådan när jag kom hem efter jobb. Snabbt och smidigt. GG
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Sålt en SS Skydiver till Goose. Trevligt bemötande och snabb betalning. En Goodguy i sann KS anda. Rekommenderas!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt liten trevlig Quartz av Goose f2f.
Mycket smidig affär med intressant klocksnack.
Han får mina varmaste rekommendationer, 100% goodguy:)
 

Ärk

Breitling
Köpte Aquaracer f2f av @Gooose. Mycket smidig affär, välskött ur och trevligt snack. Go gubbe i min bok!
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Köpt en Sjöö Sandström av @Goose på distans och det var en riktigt snabb och smidig affär med bra kommunikation, rejäl fraktpackning etc. 100% GG
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en klocka till @Goose utan minsta trubbel. Bra kommunikation och diskussion runt hur vi skulle lösa frakten på bästa sätt för oss båda. Perfekt helt enkelt. Good guy!
 
Topp