• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad GPS Gravitymaster - Casio G-SHOCK GPW-1000-4AER

parasec

Rolex
2-Faktor
Pris
2500
Returpolicy
Ingen retur, annat är på ingång
Bilder Skickat
  1. Ja
Då var det dags att sälja ännu en G-SHOCK!

Denna gången är det en GPW-1000-4AER som är till salu. Den tillhör det dyrare skiktet av serien Gravitymaster och har förutom Solar och Multiband 6 även GPS vilket gör att klockan går rätt även när man är utom radiomasternas räckhåll - sjukt coolt :cool:
Förutom detta har den en rad andra funktioner också samt dessutom safirglas!
Mer info finns här.

Har i min ägo endast testats under 6h i kontorsmiljö. Vill egentligen behålla den tills i sommar och testa den ordentligt men nu har jag fått upp ögonen för annat.

För den som inte testat något från Master of G serien är det ett perfekt tillfälle att testa något från dess toppskikt till priset av en motsvarighet i låg-/mellanskiktet.
Klockan bärs väldigt bekvämt och är fjäderlätt!

Fått OK från föregående ägare att låna några av bilderna från tidigare annons som hittas här.

Pris: 2500:- inkl Skicka Lätt (spårbart) - önskas REK får man lägga till mellanskillnaden (passa på då listpriset är 9998:- )
Betalning: Swish
Byten: Helst inte men jag är alltid idel öra
F2F funkar i södra Skåne.
Referenser har jag en hel del här.

Tack KS för annonsplats och ett magnifikt forum!
11C05B28-7419-42C9-97A3-FD5C7C43FA54.jpeg
FAD90F6C-9F14-43A6-9605-63370170BA9C.jpeg
95FC07F3-BD71-49D2-B081-5C922C6910E4.png
 
Senast ändrad:
Topp