Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej. Jag är herr näsvis. Färgen är inte beige utan ecru..kan du ändra?![]()
Kan du lägga till turkos/ljusblå också1661 exempelvis
Turkos!
Bildbevis!
T dial or bust.
Kan dock tänka mig alla, varför bara ha en panerai
Fair enough. Men här är premissen att vi befinner oss i en dystopisk framtid, gatorna är tomma bortsett från utbrända bilvrak och kontorspapper som blåser längs trottoarerna, du sitter i en bunker och förhandlar med ett gäng oangenäma grunk-flippers och du har bara ett val på lysmassa. När det kommer till kritan vad väljer du?
Jag har redan samtliga i samlingen
Om vi pratar fallout, titanpanna, grön lysmassa, mest tactical
FixatNej. Haha, var på väg att skriva ecru men tänkte det är väl inte en färg på svenska? Kan ej ändra pollenkollen verkar det som.
Public Service Announcement: Beige = Ecru.
26K, 382 och 389 har haft bäst lume av alla pannor jag haft, tätt följt av 111,112,118 etc.Vill ha alla
Mest tryck i lumen tycker jag att det är på grön, typ lite äldre 000,005,112,56,61 mfl mfl
26:an var det ett jäkla tryck i, även 662 lyser ordentligt. Ska Super luminiva lysa starkare? Kanske beror på att det är målade index som jag tycker mina äldre lyst mest, typ 61,5626K, 382 och 389 har haft bäst lume av alla pannor jag haft, tätt följt av 111,112,118 etc.
Panerai gick över från Luminova till Super Luminova runt 2005 har jag för mig.
"L SWISS L" = Luminova
"L SWISS MADE L" = Super Luminova
Framför allt lyser de längre26:an var det ett jäkla tryck i, även 662 lyser ordentligt. Ska Super luminiva lysa starkare? Kanske beror på att det är målade index som jag tycker mina äldre lyst mest, typ 61,56