• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grön OP 26mm band.

Skulle jag köpa ett grönt 26 mm band

  • Ja så fort det kom ut

    Röster: 3 60.0%
  • Ja, så fort jag hade möjlighet

    Röster: 2 40.0%
  • Nej, OEM är inte för mig.

    Röster: 0 0.0%

  • Totala väljare
    5

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Hur går det här då? OP gummi på g eller?
Du ser ju att alla som röstat vill haaa

jag har ställt frågan via alla kanaler jag har och även Nymansur har fått uppdraget. Dock verkar startkostnaden vara 3kkr för ett custom band. Så ca 4500kr för ett grönt kummi. Som dom idioterna ändå borde ha på marknaden
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Du ser ju att alla som röstat vill haaa

jag har ställt frågan via alla kanaler jag har och även Nymansur har fått uppdraget. Dock verkar startkostnaden vara 3kkr för ett custom band. Så ca 4500kr för ett grönt kummi. Som dom idioterna ändå borde ha på marknaden
Men köööör då! Vad är 4,5k för att mätta ditt begär?? Det roliga är bara att NÄR du väl beställer ett custom kommer de veckan efter släppa ett i standardsortimentet 😬
 

Snålisen

Omega
Paneristi
Men köööör då! Vad är 4,5k för att mätta ditt begär?? Det roliga är bara att NÄR du väl beställer ett custom kommer de veckan efter släppa ett i standardsortimentet 😬
Det är så här kunderna finansierar verktygen till nya storlekar. Men vem är det egentligen som tillverkar gummiarmbanden? Kan ju inte vara billigt om det är första gången de skall göra ett 26mm.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Det är så här kunderna finansierar verktygen till nya storlekar. Men vem är det egentligen som tillverkar gummiarmbanden? Kan ju inte vara billigt om det är första gången de skall göra ett 26mm.
Bara att blanda gröna gummit från 24 mm i 26 mm formen. Så det är inga ökade kostnader för tillverkaren och visar hur ointresserade Panerai är av oss kunder
 
Topp