Rolex tid är pengar
Silver
Jag vet inte varför jag inte har gjort detta tidigare då det är 100% logisk och "rätt" sak att göra. Jag älskar Rolex och färgen grönt är bara rätt för mig, jag har alltid velat har denna klocka sedan jag såg den för första gången 3 år sedan:
Jag köpte den aldrig och har heller aldrig riktigt haft tanke på att skaffar den då den var för i min mening för lite med sina 36mm och så förstås priset. Så jag prövade massor av kombinationer av Rolex och grönt:
Hulk med extra grönt everest band:
Datejust med gröna siffror:
GMT 116713 med grönt tavla och med gröna datumskiva:
GMT 116718 med både Rubber och Everest grönt band:
Men efter att inskaffat en DayDate årsklocka så var denna kombination nedan den bästa gröna Rolex jag haft och jag vet inte om det är honeymoon fasen i mig som pratar men jag skulle tänka mig att bara har denna Rolex för resten av livet
Jag bara fullständig älskar den
Skaffade även en ny winder till mina andra kära gröna klockor:
För er andra som har samma winder som jag och har problem med kuddarna så kan jag rekommendera detta från biltema:
Håller kuddarna på plats och man slipper ställa om den hela tiden efter klockorna.
Tack för mig
Jag köpte den aldrig och har heller aldrig riktigt haft tanke på att skaffar den då den var för i min mening för lite med sina 36mm och så förstås priset. Så jag prövade massor av kombinationer av Rolex och grönt:
Hulk med extra grönt everest band:
Datejust med gröna siffror:
GMT 116713 med grönt tavla och med gröna datumskiva:
GMT 116718 med både Rubber och Everest grönt band:
Men efter att inskaffat en DayDate årsklocka så var denna kombination nedan den bästa gröna Rolex jag haft och jag vet inte om det är honeymoon fasen i mig som pratar men jag skulle tänka mig att bara har denna Rolex för resten av livet
Jag bara fullständig älskar den
Skaffade även en ny winder till mina andra kära gröna klockor:
För er andra som har samma winder som jag och har problem med kuddarna så kan jag rekommendera detta från biltema:
Håller kuddarna på plats och man slipper ställa om den hela tiden efter klockorna.
Tack för mig