• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grand Seiko event i STHLM 25/9

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Forumsponsorn Klockmaster Stockholm, Globen bjuder in till ett

Event med Grand Seiko
Tisdagen den 25 september, kl 19:00 – 22:00 finns det möjligt att delta på ett exklusivt event där Grand Seiko Craftsman, Mr Takuya Nishinaka från Japan, monterar isär och ihop både en Cal 9S (mekanisk) och Cal 9R (Springdrive).
20180903_074051.jpg

20180903_074119.jpg

Hoppas vi ses på Quality Hotel Globe, Cosmos!
Antalet platser är begränsat, så först till kvarn gäller.
FULLT FULLT FULLT FULLT FULLT FULLT FULLT

• Visning av Grand Seiko och historiska produkter
• Mingel ihop med Seiko-entusiaster
• Något lättare att dricka och äta serveras

Vi ses där!

:gs:
 
Senast redigerad av en moderator:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
A7CAB8E5-C83F-4791-8B9F-3D1939EFB1BC.gif

Ladda kortet, det kommer bli riktigt go REA på GS med äldre tavelversionen i anslutning till eventet. Modeller både från Globen och Fältöversten.
*Först i Globen-butiken innan eventet.
*Finns det några kvar när eventet börjar så följer de med till eventet.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har städat så det blir lättläst. Är inkvarterad på Quality Globe så kommer ta nån bärs här innan, räknar med att vara i hotellbaren cirka kl 18.
Jag bjuder på mys med @Molle , @sherwan , @leben med flera. (Mys är gratis, dryck får man pröjsa själv).

Släng gärna upp foton direkt i denna tråd om ni fotograferar under eventet. Tänk på integritet och sådant tjafs. Enjoy! :)
 

Edin

Panerai
sitter folket i lobbyn eller gömmer ni er i någon mörk mysig vrå? Jag ska precis bege mig mot globen så spana efter en galet prickig M65 jacka på en flaggstångslång kille. :)
 
Topp