• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grand Seiko event i STHLM 25/9

Chuck

Patek
2-Faktor
Grymma give aways dessutom!
1785CB89-76A2-44BE-8871-C5B7F533DBCB.jpeg
 

Hawk100

Rolex
Ja, tvekade jag innan så är jag nu helt övertygad.
Inte om att jag ska köpa en GS, men om att vi på Klocksnack är riktiga nördar! 150 man (och några få kvinnor) som sitter o tittar på en storbildsskärm när en japan skruvar ihop ett urverk på ett podium.......
Helt crazy!!!! :confused::bored:o_O
Tur att frugan inte fattar hur knäpp man är och hur många fler lika knäppa det finns!!! :nailbiting:

Tack Svante och resten av gänget för god mat fina GS-erbjudanden och snabbkurs i Spring drive-urmakeri!;):D
 

seikodiverr

KS Explorers Club
Tack för grymt event! Och väldigt kul att se alla dessa nic i verkligheten :)
Sitter på bussen hem. Var tvungen att dra pga välsigt lång dag imorgon ...
Lyckas inte få över bilderna från kameran till mobilen så det kan dröja ett tag innan mina mästerverk hamnar här i tråden ... Men jag ser att vissa andra också fotograferade så det kanske är okej ;)
Allt gott!
Ola
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Stort tack till alla inblandade. Väldigt trevligt.
Varandes klocksnacks sämsta fotograf låter jag er slippa mina bilder den här gången (inte för att jag tog några som inte liknande de som redan är postade).
 
Senast ändrad:
Topp