• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko GMT SBGN003 !Prisbump!

JuanL

Omega
2-Faktor
Pris
22000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Säljer nu min GS för att finansiera annat. Tidigare 24 000, 23 000, nu 22 000 och därmed den sista prisbumpen!
Klockan är fullset med alla papper och även kvitto. Uttagen i februari 2019 hos Klockmaster Globen.

Otroligt bra klocka som jag förmodligen kommer att sakna (och troligen kommer att ersättas med en ny GS). Fantastisk finish som behöver upplevas!
Spår av användning finns t.ex. swirls och hairlines, överlag bra skick. Enligt mig inget som sticker i ögonen, har försökt fånga skicket på bilderna.

Affär görs F2F i Stockholm, betalning via Swish.

PM'a gärna om du har frågor eller funderingar.

Generell info om klockan och det fantastiska 9F verket:
https://www.grand-seiko.com/us-en/collections/sbgn003g

Bilder:

GS_1.jpg

GS_3.jpg

GS_4.jpg

Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp