- Pris
- 38000 sek
- Returpolicy
- Vid överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Grand Seiko Hi-Beat SBGJ001 GMT, nickname ”Mt Iwate” söker ny ägare.
Klockan är överlag i väldigt fint skick för sin ålder med brukspår i form av hairlines och några märken som synes på länken. En mindre ding/prick på den facett som vetter nedåt handleden. Jag har försökt fånga skicket i ”rätt” ljus och så osmickrande som möjligt men som vanligt är detta svårt med zaratsu-poleringen.
Klockan kommer fullset och är uthämtad från svensk auktoriserad återförsäljare under 2016. Även originalkvittot ingår.
Inspiration, bakgrund och översikt av modellen:
Intressanta delbyten är:
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen
Klockan är överlag i väldigt fint skick för sin ålder med brukspår i form av hairlines och några märken som synes på länken. En mindre ding/prick på den facett som vetter nedåt handleden. Jag har försökt fånga skicket i ”rätt” ljus och så osmickrande som möjligt men som vanligt är detta svårt med zaratsu-poleringen.
Klockan kommer fullset och är uthämtad från svensk auktoriserad återförsäljare under 2016. Även originalkvittot ingår.
Inspiration, bakgrund och översikt av modellen:
Intressanta delbyten är:
- Citizen aqualand 40y-anniversary eller full lume dial.
- Sjöö Sandström utc Skydiver i stål.
- Seiko Sbdx017 Marinemaster
- Marathon navigator automatic.
- Breitling Aerospace.
- Citizen Chronomaster.
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen